Societat Oberta

dijous, de juny 21, 2012


.
.
.
.*...*...*.
.
* Societat Oberta 392 *
Blodimpulsos i moviments socials

Bon Solstici!


· Lorea & Ekta Parishad escollides com Act!2012

*
Sumari:
.
.-TVObert@-.
*
Fòrum Social Català 2012 | Fem possible un altre món (5:02)
Fòrum Social Català 2012 | Tothom és clau (4:00)
Ni un arma para atrocidades (2:10)
Concentració contra Eurovegas i en defensa del Delta del Llobregat (1:16)
Así están las cosas en Asturies (4:41)
Nucléaire, Jusqu'Ici Tout Va Bien (1:04:50)
Indomables. Una historia de mujeres libres (trailer).mp4 (5;52)
Pablo Hasél,,, La lucha que temen (Prod. Marc Hijo De Sam) (5:47)
*
Societat Oberta
*
1. Solstici‏
2. Por el derecho de emisión de Contrabanda FM
3. COMUNICADO DE PRENSA: Animamos a los ciudadanos Catalanes a no pagar ¡¡ni un centimo de euro por las recetas a ver si tienen valor para dejar sin su tratamiento a los que lo necesitan.‏ + Los sueldos públicos 'se tragan' los ingresos + Y comienza la marcha indignada  + Zapatero admite que España sufriría "menos" si hubiera ahorrado "más" en los últimos años
4. Lorea & Ekta Parishad escollides com Act!2012
5. Te han tocado dos balas
6. REVETLLA DE SANT JOAN DE LLEIDA
7. Signa com pas previ a prendre el carrer !! Manifest demanant judici i càstig als responsables de la crisi‏ + Els banquers no son intocables‏ + +
9. Festa de Sant Joan a Calafou
10. 1er Encontre Peninsular de Teatre de l'Oprimit. 28 de juliol al 2 agost. Càceres
*
1.
Ateus de Catalunya
dimecres, 20 / juny / 2012 12:01:02
Solstici‏
Amigues i amics:
Una cop més en el dia d'avui el solstici solar ens regala amb els canvis anuals d'entrada a l'estiu i l'hivern segons en quin hemisferi habitem.
Aquest any els canvis no són signes d'esperança, ja que la crisi, en uns llocs es nota més i en altres no tant, no permet que el lliure pensament i la llibertat de consciència es desenvolupin degudament.
Aquesta crisi ha estat dissenyada i gestada amb l'objectiu de distreure la voluntat dels ciutadans i ciutadanes dels seus drets, accentuant les seves obligacions segons convingui als apòcrifs interessos de rics, religiosos i roïns, tots ells amb les portes del cel obertes.
Nosaltres lliurepensadors, racionalistes i anti dogmàtics seguirem defensant les llibertats, la laïcitat de les societats i afavorint el desig de pensar dels humans, encara que sigui des de la porta de l'infern. Contra tot pronòstic seguim tenint esperança.
Salutacions cordials
Albert Riba
* * * * *
2.
Gabo Al Tubab
dimarts, 19 / juny / 2012 23:33:47
Por el derecho de emisión de Contrabanda FM‏
Desde hace unos días sabemos que la emisión de Contrabanda por la FM está en peligro. Desde la Subdireción General de Ordenación del Espacio de Comunicación Audiovisual de la Generalitat de Cataluña nos llegó la orden de cierre del centro emisor del Turó de Rovira, donde se encuentra la antena de la radio. Se trata de un plan integral que pretende regular las emisiones que se hacen desde el Carmelo, sin tener en cuenta la particularidad de las radios libres y no-comerciales, sobre las cuales no hay ninguna legislación específica (la ley 22/2005 del 29 diciembre, Llei Audiovisual de Catalunya, contempla la existencia de radios sin ánimo de lucro pero no concreta el acceso a licencias). Seguir emitiendo desde el Turó, superado un plazo de 20 días desde el aviso, nos supondría la imposición de una multa de más de 100.000 euros por parte de la Administración.
Si esta amenaza se cumpliera, podria suponer que en muchos barrios de Barcelona no llegue la señal de ninguna radio libre, ya que se suma a las interferencias que MolaFM provoca al 96.6 de Radio Bronka y Radio Pica desde hace casi dos años y Rock'n'Gol a Radio Línea IV al 103.9.
Desde sus inicios hace más de 30 años, las radios libres catalanas han vivido cierres , sanciones de todo tipo, desplazamientos forzados del dial e interferencias tanto por parte de emisoras comerciales piratas como por emisoras legales, que emiten con una potencia mayor a la permitida.
Esta es una nueva ofensiva contra las radios libres y medios alternativos en el contexto político actual de recortes sociales, economicos y de derechos. La onda represiva contra las movilizaciones que se le oponen, la falta de comunicación y transparencia desde las altas esferas y el silenciamento de los únicos canales no dependientes del juego político y del mercado, forman parte de una misma estrategia.
Contrabanda FM, con su funcionamento asembleario y autogestionado, sin subvenciones, publicidad ni patrocinios, da voz a proyectos sociales y culturales y difunde problematicas que no tienen cobertura en los medios convencionales. En este momento participan una treintena de programas que difunden temáticas y realidades diversas, con una pluralidad de perspectivas que contrasta con la estructura monolítica de la comunicación de masas.
No podemos renunciar a emitir por el dial 91.4 de la FM. Y por eso, pedimos el apoyo de todos los colectivos, entidades y personas que han participado en las emisiones de Contrabanda FM; de todas aquellas que nos escuchais desde hace tiempo; de las que nos han descubierto hace poco y de las que aún no nos conoceis.
Si quieres ayudarnos, recomendamos el siguiente texto como mensaje, y te pedimos que difundas la campaña por internet:
* * * * *
3.
COMUNICADO DE PRENSA: Animamos a los ciudadanos Catalanes a no pagar ¡¡ni un centimo de euro por las recetas a ver si tienen valor para dejar sin su tratamiento a los que lo necesitan.‏ + Los sueldos públicos 'se tragan' los ingresos + Y comienza la marcha indignada  + Zapatero admite que España sufriría "menos" si hubiera ahorrado "más" en los últimos años

acampadagava en nom de Jesus R B
dimarts, 19 / juny / 2012 11:47:44
COMUNICADO DE PRENSA: Animamos a los ciudadanos Catalanes a no pagar ¡¡ni un centimo de euro por las recetas a ver si tienen valor para dejar sin su tratamiento a los que lo necesitan .‏
DEFENSOR DEL PACIENTE
C/ Carlos Domingo nº 5 – 28047 Madrid
Tf./Fax.: 91 465 33 22
Madrid, 19 /06 /2012
COMUNICADO DE PRENSA: Animamos a los ciudadanos Catalanes a no pagar ¡¡ni un céntimo de euro por las recetas a ver si tienen valor para dejar  si su tratamiento a los que lo necesitan .
La Asociación Defensor del Paciente tras  el patético anuncio de que a partir del sábado todos los ciudadanos Catalanes tendrán que pagar ¡ni un céntimo de  euro por receta   una  nueva tasa que afecta gravemente a los pacientes  que por su patología necesiten medicarse de forma continuada  desde  Defensor del Paciente hacemos una  llamada a la insumisión. A no pagar algo injusto arbitrario y contrario a la  Constitución y a la ley general de sanidad  poniendo en riesgo a aquellas personas enfermas que pagan religiosamente sus impuestos(lo hacemos todos para todos)  como decimos  esta medida, deben  negarse a  pagarla  "todos los ciudadanos" un acto de rebeldía  contra ella y no la cumplan. "Les decimos a todos los ciudadanos insumisión. ¡¡¡Que no pague el euro nadie",  a ver si tienen  "el valor" de dejar a los pacientes sin medicación es decir a ver si la canallada administrativa, avalada por una no menos canallada del   Ministerio de sanidad .
 Estamos "hartos" de recortes donde  gente que se agrava  de cierre de servicios,  perdida escandalosa  de derechos  de tal forma que si todos denunciaran seria un escándalo mayúsculo.  
El Defensor del Paciente

Acampadagava - Carlos Murcia Sobregrau
dilluns, 18 / juny / 2012 23:56:50
Los sueldos públicos 'se tragan' los ingresos
La masa salarial del conjunto del Estado es superior a la recaudación por IVA e IRPF juntos.El Gobierno preveía reducir el gasto en 4.500 millones en dos años y sólo lo ha bajado en 2.700
e-pesimo.blogspot.com.es

Acampadagava- Carlos Murcia Sobregrau
dilluns, 18 / juny / 2012 23:54:38
todosamadrid.wordpress.com
¡Y comienza la Marcha Indignada, la marcha por la dignidad! En la mañana del día 18 se ha salido des...

Acampadagava - Susana Gimenez
diumenge, 17 / juny / 2012 10:01:13
www.europapress.es
El expresidente del Gobierno José Luis Rodríguez Zapatero ha admitido que España habría sufrido "men...
* * * * *
4.
Nova - Innovació Social
dimarts, 19 / juny / 2012 11:41:04
Lorea & Ekta Parishad escollides com Act!2012‏
Butlletí quinzenal:

Lorea & Ekta Parishad escollides com Act!2012
ALTERNATIVES AL SISTEMA. Després de 3 setmanes de consulta, les propostes d'Ekta Parishad i de Lorea- que han obtingut clarament més suports en la consulta,- són les elegides ex aequo com Acció Comuna Transformadora (ACT!2012). Ara s'obre una nova i vital etapa del procés: iniciar i desenvolupar les ACT!2012. Aquesta acció té per objectiu que les propostes es duguen a terme en diferents països del món al mateix temps, en un període concret i amb la participació de la ciutadania, col·lectius, organitzacions i xarxes de tot el món.
El Consens de Barcelona va destacar la importància d'un món habitable per tothom a la Cimera dels Pobles Rio+20 i ara recorda la mobilització global del 20 de juny a Plaça Catalunya
ALTERNATIVES AL SISTEMA. El Consens de Barcelona va representar, el passat 16 de juny durant la Cimera dels Pobles Rio+20, els seus valors fonamentals centrats en la sostenibilitat del medi ambient i la creació d'una economia social, justa i sostenible. El Consens va oferir el taller "Engagement interculturel pour un monde juste et durable: Barcelona Consensus".
Si vols conèixer què està sent el FSCat 2012 i alguns dels projectes que està generant, ja tens dos nous vídeos breus, produïts per Claraboia. Vídeo 1: Fem possible un altre món https://vimeo.com/43965518 Vídeo 2: tothom és clau: https://vimeo.com/44250878
NOVIOLENCIA ACTIVA. El futbolista palestí Mahmud al Sarsak, que portava més de 80 dies en vaga de gana en una presó israeliana per protestar per romandre arrestat sense càrrecs, ha acceptat posar fi al seu dejuni a canvi del seu proper trasllat a un centre hospitalari i la seva posada en llibertat el proper 10 de juliol, segons ha informat el seu advocat a diverses agències de notícies internacionals.

Segueix-nos a:
botonfb.pngbotontw.jpgyoutube_boton.png
I també:
Nova-Innovació Social, Plaça Catalunya, 9, 4t 2a, 08002
Barcelona  info@nova.cat  www.nova.cat
* * * * *
5.
Amnistia Internacional
dilluns, 18 / juny / 2012 12:34:19
Te han tocado dos balas‏
Este mensaje contiene imágenes, si no las ves correctamente, pulsa aquí.
Ni un arma para atrocidades
Hola
Cada año se fabrican en el mundo dos balas por cada habitante del planeta. ¿Sabes dónde terminan muchas de esas balas?
Cada minuto, una persona muere víctima de la violencia armada. Al día, son 1.500. Pero además, millones son heridas, violadas o se ven obligadas a huir de sus hogares.
El origen de este drama está en el comercio irresponsable de armas.
Y es que en el mundo hay acuerdos para regular el comercio de muchos productos -desde plátanos a huesos de dinosaurio– pero ninguno para el de armas, uno de los negocios menos transparentes que existen.
A pesar del secretismo con que actúan los gobiernos, sabemos que muchas de las armas que venden los países poderosos terminan en manos corruptas o represivas que las utilizan para cometer o facilitar violaciones de derechos humanos. Eso convierte a los exportadores en cómplices de genocidio, tortura, violencia sexual a punta de pistola...
Este mes de julio se debate en la ONU la adopción de un importantísimo Tratado Internacional sobre Comercio de Armas. No puede ser un tratado que termine en papel mojado. Debe ser un Tratado sólido que salve vidas.
La mayoría de los países están por la labor de aprobar un Tratado así, pero otros, y entre ellos algunos de los que más armas exportan, pretenden debilitarlo al máximo. NOMBRE, después de muchos años de campaña, tenemos una oportunidad única e histórica de adoptar, por fin, un tratado para conseguir que no haya más armas para atrocidades.
Con esperanza
Esteban Beltrán
Director Amnistía Internacional – Sección Española
* * * * *
6.
Casal l'Ocell Negre de Lleida
dilluns, 18 / juny / 2012 11:26:08
REVETLLA DE SANT JOAN DE LLEIDA, 2012
DIA: Dissabte, 23 de juny
HORA I LLOC: A partir de les 20:00h al Turó de la Seu Vella de Lleida
ACTE: 
20.00H FOGUERA AL CASTELL DEL REI: “DANSES D’ARREU” AMB L’ATENEU, FLAMA DEL CANIGÓ, COCA DE RECAPTE, GLOPETS DE VI I RATAFIA 
00.00H BALL AL PARC DE STA. CECÍLIA: NARAINA (RUMBA DE LA BONA), MR. FREAK SKA (SKA CASOLÀ), B-SIDES COLLECTIVE (VINILS DELS 50, 60 I 70)
- - - - - - - - - - - - - - - - -
TOTS ELS ACTES SÓN GRATUÏTS
- - - - - - - - - - - - - - - - -
ORGANITZA: CONSORCI DEL TURÓ DE LA SEU VELLA DE LLEIDA i CASAL INDEPENDENTISTA L’OCELL NEGRE
COL·LABORA: AMICS DE LA SEU VELLA, ATENEU POPULAR DE PONENT, CASTELLERS DE LLEIDA, ÒMNIUM CULTURAL I ORFEÓ LLEIDATÀ
Tot seguit deixem alguns vídeos dels grup:
* * * * *
7.
Signa com pas previ a prendre el carrer !! Manifest demanant judici i càstig als responsables de la crisi‏ + Els banquers no son intocables‏

acordem en nom de Llista ACORDEM
diumenge, 17 / juny / 2012 12:28:39
Signa com pas previ a prendre el carrer !! Manifest demanant judici i càstig als responsables de la crisi‏
Mobilització contra els responsables. Primer signa !!
ACORDEM
ATTAC

acordem en nom de Llista ACORDEM
dissabte, 16 / juny / 2012 23:13:51
Els banquers no son intocables‏
Benvolguts i benvolgudes:
ACORDEM
ATTAC
* * * * *
8.
Universitaties
divendres, 15 / juny / 2012 23:54:05
L'espiritualitat analizada des de les ciències, en un curs que es realitzarà conjuntament des de Barcelona (URL-Fundació Vidal i Barraquer), Universidad Pontificia Comillas, Universidad de Deusto i Universidad de la Mística (Ávila). Es tracta del 1er Màster en Espiritualitat Transcultural.
* * * * *
9.
rimaia en nom de Nitsuga Märkl
dijous, 14 / juny / 2012 11:44:20
Festa de Sant Joan a Calafou‏
Nit de bruixes i visibilització de pecats a Calafou.
Ball, invocació d'espiritus llibertaris, exorcisme postcapitalista
Info com arribar pinxa aqui (Ultim tren "free" 22:06 des de Plaça Espanya. Si ho agafes 22:10 a la estació Hospitalet Avinguda Carrilet L1, es mès gratis! ;)
Ens delecten amb els seus arts els seguents alquimistes:
LINE UP: 
Mutanger (Perfo-noise) http://mutangerlab.wordpress.com 
Kolectivo Newen (Latin Freaky Folk) http://www.myspace.com/kolectivonewen 
Moises el Moussa (Cyborg Belly Dance)
Horny Honeys (Djeeyas Performativas) 
 Pi-k/Pi-k (Performance)
KLs BEATS (breakbeat- bassline- electro- Bass) http://www.klsbeatsdj.com  
Natan Nexus (live set) http://www.myspace.com/natannexus 
t`esperem amb ells ulls ben oberts !!!
* * * * *
10.
Júlia SanAnd
dijous, 14 / juny / 2012 10:35:11
1er Encontre Peninsular de Teatre de l'Oprimit. 28 de juliol al 2 agost. Càceres‏
Hola a totes i tots,
De nou us envio una informació sobre Teatre de l'Oprimit. En aquesta ocasió es tracta de la 1a trobada Peninsular de TO.
La proposta va sorgir del II Encuentro Latinoamericano de TO que es va celebrar aquest passat gener a Guatemala. Les i els 40 peninsulars que hi vam coincidir vam compartir la necessitat de reforçar la formació en TO en el nostre territori i reforçar així les possibilitats estratègiques i locals d'acció a través del TO i sobre les inquietuds i necessitats de la península i les illes.
La Ciranda i Proyecto Kieu, dos dels projectes que hi van estar presents, es van oferir a coordinar aquest primer encontre i Armindo Pinto, de CTO Sao Paulo (Brasil) i antic col·laborador d'Augusto Boal, es va oferir a fer una formació especialitzada en Teatre Fòrum per ajudar a iniciar una “caravana de formacions” que ajudi a descentralitzar el coneixement del TO i a crear xarxa i família entre totes les persones inquietes i amb ganes de crear i celebrar un món millor.
Us adjunto la informació i espero que la idea d'ampliar la vostra formació i fer família TO, als nostres territoris, us mobilitzi i puguem compartir del 28 de juliol al 2 d'agost en els paratges de Villanueva de la Vera (Càceres). S'organitzaran cotxes per facilitar el desplaçament cap allà a partir del 25 de juliol.
Una abraçada
Júlia
635082281

La Ciranda Y Proyecto Kieu con el apoyo de Teatraviesas y la red MITO, organizan el
I Encuentro del Movimiento Iberislas de Teatro del Oprimido
que tendrá lugar del 28 de julio al 2 de agosto en Villanueva de la Vera.
Este encuentro está abierto a todas las personas y colectivos que estén interesados en el Teatro del Oprimido como herramienta para la lucha social creativa y el trabajo colaborativo
Armindo Pinto viene desde Brasil para dar cuatro días de taller enfocados a la construcción colectiva de una pieza de Teatro Foro, y a la profundización en las técnicas de creación basadas en la síntesis entre el Teatro del Oprimido y la danza (Método Laban).
Se crearán espacios de reflexión e intercambio de experiencias, para el desarrollo de estrategias de activismo desde el Teatro del Oprimido y habrá espacios para la muestra de trabajos desarrollados por las personas o colectivos asistentes.
El encuentro se desarrollará en una casa de campo en Villanueva de la Vera (Cáceres), donde contaremos con un lugar de trabajo, espacio para alojarnos, y campo con posibilidades lúdicas variadas.
La aportación económica por persona, con el mantenimiento y el curso, es de 180 € (en cama) o 155 € (en tienda de campaña)
Más información:
--
Júlia Sánchez Andreo
L A   C I R A N D A
635082281
* * * * *
Mitjans Lliures


Educació Lliure
*
Per la cultura!

* * *
Actuem en directe...
* * * * *
aturem la corrupció!
________________________
S    O    C    I    E    T    A    T     *      O     B     E     R     T    A     *     3    9    2
Tingueu en compte la vostra responsabilitat ambiental abans d'imprimir aquest bloc si us plau.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]



<< Inici